Saturday 2 December 2017

Glidande medelvärde crossover expertrådgivare


MetaTrader 4 - Experts Moving Average - Expert för MetaTrader 4 Den Moving Average expert för att skapa handelssignaler använder ett rörligt medelvärde. Öppning och stängning av positioner utförs när det glidande medelvärdet uppfyller priset vid den nyligen bildade baren (barindex är lika med 1). Partikelstorleken optimeras enligt en speciell algoritm. Expertrådgivaren analyserar samtidigt det rörliga genomsnittet och marknadsprisgrafen. Kontrollen utförs av CheckForOpen () - funktionen. Om det glidande medelvärdet möter stången på ett sådant sätt att den tidigare är högre än Öppet pris men lägre än Stäng pris, öppnas KÖP-positionen. Om det glidande medelvärdet möter stången på ett sådant sätt att den förstnämnda är lägre än Öppet pris men högre än Stäng pris, öppnas SÄLJ-positionen. Pengarhantering som används av experten är mycket enkel men effektiv: kontrollen över varje positionsvolym utförs beroende på tidigare transaktionsresultat. Denna algoritm implementeras av funktionen LotsOptimized (). Grundlotsstorleken beräknas utifrån den maximala tillåtna risken: Parametern MaximumRisk visar den grundläggande riskprocenten för varje transaktion. Den har vanligtvis ett värde mellan 0,01 (1) och 1 (100). Till exempel, om fri marginal (AccountFreeMargin) motsvarar 20 500 och regler för kapitalhantering föreskriver att använda risk för 2, kommer den grundläggande partikelstorleken att göra 20500 0,02 1000 0,41. Det är mycket viktigt att kontrollera överensstämmelsen med storleksstorlek och att normalisera resultatet med tillåtna värden. Normalt är fraktionerade partier med steg om 0,1 tillåtet. En transaktion med en volym på 0,41 kommer inte att utföras. För normalisering används funktionen NormalizeDouble () med noggrannhet upp till 1 tecken efter punkten. Detta resulterar i det grundläggande partiet av 0,4. Grundvärdesberäkning på grundval av fri marginal tillåter att öka i volymer av operation beroende på handelns framgång, dvs att handla med återinvestering. Detta är den grundläggande mekanismen med obligatorisk kapitalförvaltning för att öka effektiviteten i handeln. DecreaseFactor är i vilken utsträckning partiets storlek kommer att minskas efter olönsam handel. Normala värden är 2,3,4,5. Om de föregående transaktionerna var olönsamma minskar de efterföljande volymerna med en minskningsfaktor för att vänta genom den obetydliga perioden. Detta är huvudfaktorn i kapitalhanteringsalgoritmen. Tanken är väldigt enkel: om handeln ökar med framgång, arbetar experten med det grundläggande partiet och ger maximal vinst. Efter den allra första olönsam transaktionen kommer experten att minska hastigheten tills en ny positiv transaktion har gjorts. Algoritmen tillåter att inaktivera hastighetsminskning. För att göra det måste man ange minskningsfaktor 0. Mängden av de senast påföljande olönsamma transaktionerna beräknas i handelshistoriken. Baspartiet kommer att beräknas enligt följande: Algoritmen möjliggör sålunda att effektivt minska risken som uppstår till följd av en serie olönsamma transaktioner. Partikelstorleken är obligatoriskt kontrollerad för den lägsta tillåtna storleken i slutet av funktionen eftersom De tidigare gjorda beräkningarna kan resultera i parti 0: Experten är huvudsakligen avsedd att arbeta med daglig och i testläge - för att göra till nära priser. Det kommer endast att handla vid öppnandet av en ny stapel, det är därför det inte är nödvändigt att använda alla kryssmodeller. Testresultaten är representerade i rapporten. Moving Average Cross Expert Advisor Det rörliga genomsnittliga korset är en av de mest populära grundläggande handelsstrategierna. Det använder två eller flera glidande medelvärden av olika perioder för att bestämma riktningen av trenden. När snabbare glidande medelvärden ligger över det långsammare glidande genomsnittet, öppnas en lång position och vice versa för en kort position. Det rörliga genomsnittliga korset utmärker sig under långa, långvariga trender som en mediumstrategisk handelsstrategi. Strategier baserade på det glidande medelkorset har alltid varit ofta efterfrågade av våra kunder, och det är därför vi erbjuder den glidande genomsnittliga korsexpertrådgivaren. Du kan nu köpa denna populära expertrådgivare för över 50 av tidigare 45, deluxe Moving Average Cross expertrådgivare är nu bara 19,95 upp till 3 rörliga medellinjer. Använd två glidande medelvärden, eller lägg till en tredjedel för att filtrera bort långsiktiga trender. Flytta genomsnittliga typer. Enkelt. Exponentiell. Slät eller linjär viktad Prisuppgifter. Välj mellan Stäng, Öppna, Hög, Låg, Median, Typisk eller Viktad Stäng. Shift. Flytta de rörliga genomsnittslinjerna framåt eller bakåt. Flera tidsramar. Varje glidande medelvärde kan ställas in på vilken tidsram som helst. Money Management - Partikelstorleken beräknas automatiskt så att den maximala risken per handel begränsas till en procentandel av eget kapital. Trailing Stop Break Even Stop - Justera automatiskt stoppavbrottet när handeln går in i vinst. Ställ in minsta vinstnivåer, steg efterföljande stopp i steg och mer Daily Trade Timer - Begränsa din intradaghandel till de timmar som marknaden är mest aktiv. Du kan valfritt stänga alla öppna order i slutet av dagen. Manuell beställningskontroll - Placera manuella order på ditt diagram med en angiven handelskommentation, och MA Cross EA spår stoppavbrottet och stänger ordern automatiskt på ett motsatt kors. Kör en gång per bar eller varje tick. Välj hur ofta du vill kontrollera ordningens öppnings - och stängningsförhållanden. Du kan handla på varje ficka eller bara i slutet av varje bar. Stäng på kors - Stäng den öppnade positionen på ett glidande medelvärde i motsatt riktning. Om det är avaktiverat, stänger ordern bara vid stoppavbrott eller manuellt. Robust. Fullständig felhantering och anmälan, försök igen på krav och mycket mer. Helt kompatibel med ECN och 5-siffriga mäklare. Varningar - Välj mellan ljudvarningar, den inbyggda varningsdialogrutan, e-postvarningar eller meddelanden som skickas till din smartphone. Du kan köpa Moving Average Cross EA direkt för endast 19.95EURUSD Moving Average Cross EA Anställd jul 2010 Status: Medlem 98 Inlägg Hi Traders, jag har utvecklat en strategi för EU på H1 TF med ett universellt glidande medelvärde ea jag hittade här på FF tror jag. I grund och botten går det in i en lång handel på korset av 21 EMA över 60 EMA när båda är över 200 EMA. Motsatt för en kort ingång. TP är inställd på 1000 pips med en 70 pip TS. Det bästa är att SL är inställd på 20 pips så att en förlorare inte blir stor. I backtesting har det en 48-vinnarsats och vinnarna är 4 gånger större än förlorarna. Naturligtvis kan alla parametrar vara användardefinierade. Jag har utvecklat dessa parametrar och tycker att de är ganska solida. Jag har inte handlat det här live men jag vet att de rörliga medelvärdena jag har nämnt används ofta av många handlare. Jag har backtested det i sex månader på Alpari US med en 3,67 vinstfaktor med pengestyrningsfunktionen aktiverad aktiverad. Den är inställd på 4 risker per handel vilket är lite rik, vilket alltid kan minskas till din risk tolerans. (Jag föredrar 2-3) Jag lägger i grund och botten det här för att se om någon skulle vilja vidarebefordra testet ea på olika mäklare för att se om det har någon verklig merit. Jag vet att de flesta handlare lägger väldigt lite om något lager i backprovning, men EU trender ganska bra, så om du går in i en bra trendhandel med tillräckligt med andningsrum och 70 pips verkar vara nog kan det vara värt ett försök. Det handlar inte ofta om en gång per vecka. Det här är den första tråden jag har börjat så förhoppningsvis kan jag skicka backtestresultaten och ea okej. LOL Glad handel veveryone Bilagd bild (klicka för att förstora) Anställd Nov 2005 Status: EURUSD Quant FREAK 3,198 Inlägg Denna EA är inget nytt. Det var ursprungligen tillhandahållet av FireDave runt 2005. Det finns mycket dokumentation om det på TSD-forumet. Anställd Jul 2010 Status: Medlem 98 Inlägg Jag glömde att lägga till inställningarna för de parametrar jag har testat. Du kan se inställningarna i backtestinfo men jag trodde jag skulle förklara dem. 21 EMA 60 EMA 200EMA Använd tredje matrue SL 20 pips TP 1000 pips TS 70 pips MMTrue Jag tror att resten är kvar som standard Anställd Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Inlägg Jag hade spelat med denna EA under de senaste 2 dagarna med andra inställningar. Egentligen letade jag efter en varning eller EA som också skulle utlösa en post efter det långsamma och medellånga MA har korsat och det ögonblick som priset berör eller passerade den tredje snabba MA med x-pips. Med uppskov, om det händer på en S amp R sammanflödes punkt kommer jag då att klicka för att bekräfta posten. För vilket system som helst, vilken tid att handla och var (stöd och motståndsområde) att handla kommer att öka framgångsnivån Kan någon lägga till detta till Ea eller skapa ett annat EA Tack Joined Jul 2010 Status: Medlem 98 Inlägg Jag hade spelat med detta EA under de senaste 2 dagarna med andra inställningar. Egentligen letade jag efter en varning eller EA som också skulle utlösa en post efter det långsamma och medellånga MA har korsat och det ögonblick som priset berör eller passerade den tredje snabba MA med x-pips. Med uppskov, om det händer på en S amp R sammanflödes punkt kommer jag då att klicka för att bekräfta posten. För vilket system som helst, vilken tid att handla och var (stöd och motståndsområde) att handla kommer att öka framgångsnivån Kan någon lägga till detta till Ea eller skapa en annan EA Tack Ja Highway en varning för det skulle vara trevligt. Tack för intresset. Omsorg att dela om de inställningar du har försökt Anställd Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Inlägg Jag använder indikatorer och EAs bara för att hjälpa mig att se bättre eller varna mig. Jag tror att förlita sig på indikatorer eller EA som handelsinträde kan inte ge dig ett varaktigt system. Oavsett vilka inställningar du använder för din MA cross över, beror på vilken vinkel du närmar dig marknaden. De inställningar jag använder kanske inte passar dig alls. Hur som helst ema 10, 21, 62 och mest av allt har 365 min uppmärksamhet. Försök spela denna EA med mina EMA-inställningar ovan. Men aktivera EA endast under vissa förutsättningar. 1. Rita SampR på W1 och zooma till D1 och gör detsamma. Sedan till H4 och gör samma 2 Draw Fibs för varje vecka och sedan Daily. 3 har M1 W1 D1 svänger Du hittar starka sammanflödespunkter. Det är så jag använder indikatorer Jag antar prisflytta från en sammanflöde till en annan. Prova på ditt W1 eller D1 diagram - vänta på priset för att komma till någon S eller R sammanflöde. Aktivera sedan din EA. Stop-loss kommer att vara minimal Din TP kan vara nästa S eller R på D1 W1 eller starta partial TP på H1 eller H4 s SampR Min extra kant på kortare TF, jag ansöker om riktningsperspektiv är aktier och andra index Exempel DOW påverkar Yen. etc Om DOW är ner Asien session, har jag PLAN A. etc när jag går in i Europa. Planera B. om. Få din EA inte aktiverad före dessa sammanflöden men också bara på höga tradingtider. Jag betalar mycket tid på att läsa bakom heta nyheter för att hitta risk för eller riskera av för varje session. Därifrån kan jag också skilja om det är ett FOREX-drag eller är det ett drag från aktiemarknaden sentimentet - ett viktigt sätt att välja vilket par att handla och vilket par kommer att vara ledigt. Jag kan knappast tro att du kan tjäna pengar på lång sikt, bara lita på en ROBOT. Alla ROBOT måste utvecklas, och du som skapar ROBOT behöver oändligt ändra det. Och har förvärvat kunskap om hur, varför, då, etc behövs för att flytta med den flödet. Testade det. Det ser bra ut de senaste par månaderna, 5 eller 6 mycket lönsamma affärer gjorda för alla förlorare under den perioden. Men om du går tillbaka till perioden före 2010 är denna strategi en hemsk förlorare. Jag tror att de här goda affärer de senaste åren kan vara en tillfällighet, ytterligare historikbacktest bekräftar det. Dessutom, med en 5 risk skulle du inte ens ha gjort 50 vinst under de senaste 1,5 åren. För att inte förolämpa dig, men jag tror att detta EA kombinerat med dessa inställningar inte kommer att fungera på lång sikt Fungerar inte på andra par. Tack för din inmatning Esquire, jag har testat det igen i 18 månader och det har fortfarande en vinstfaktor på 1,99 Se bifogat uttalande Jag använder indikatorer och EAs bara för att hjälpa mig att se bättre eller varna mig. Jag tror att förlita sig på indikatorer eller EA som handelsinträde kan inte ge dig ett varaktigt system. Oavsett vilka inställningar du använder för din MA cross över, beror på vilken vinkel du närmar dig marknaden. De inställningar jag använder kanske inte passar dig alls. Hur som helst ema 10, 21, 62 och mest av allt har 365 min uppmärksamhet. Försök spela denna EA med mina EMA-inställningar ovan. Men aktivera EA endast under vissa förutsättningar. 1. Rita SampR på W1 och zooma till D1 och gör detsamma. Sedan till H4 och gör samma 2 Draw Fibs. Tack Highway, Du har en enorm mängd kunskaper om marknaderna tack för att du delar det. Tyvärr har jag inte tid att faktiskt studera och handla med ett heltidsjobb och familjeåtaganden, vilket är anledningen till att jag är uttagen till expertrådgivare. Jag vet att de flesta handlare inte litar på dem och jag förstår det. Prova att testa det innan det, starta någonstans under 2008 förstärkare se till att aktiekapitalet går ner. Min punkt är att de par handlar som gör det lönsamt (kontrollera din egenkapital linje, det kommer att visa dig 56 branta linjer upp) är obetydliga, och det kan vara en slump att de hände. De höll det inte så ofta före 2010, och de höll inte på andra par. Dessutom visar ditt uttalande något som en 45 vinst på 1,5 år. Att köpa SampP-aktier under de senaste 1,5 åren skulle ha gett dig resultatet. Hej esquire, jag är inte säker på var du får 45 vinst på 1,5 år. Uttalandet jag postade i post 17 visar en nettovinst på 4 647 på ett 1000 startbalans. Jag är inte bra med matte men det är inte som 464 vinst

No comments:

Post a Comment