Monday 25 December 2017

Alternativ handels reddit


Att titta på Bill Ackman som försökte ta ner Herbalife (HLF) igår var lite som att titta på en tidig episod av Breaking Bad 8211 seeping desperation. Under sin presentation reagerade han på John Hempton, upprepade gånger (nästan barnsligt). Hempton, som tar den motsatta positionen av Mr. Ackman, är noga med att dra nytta av den obevekliga kortpressningen i HLF. Jag tyckte om John8217s svar. Det förtjänar att publiceras om totalt. Jag hoppas att du inte gör något för John, det här är bra saker Herbalife-klubbarna 8211 En annan erfarenhet Bill Ackman har gjort något av mitt besök på en Herbalife-klubb i sin presentation. Jag har besökt flera. Och jag har en radikalt annorlunda tolkning. Men för tillfället vill jag bara berätta för Bill Ackman en historia. Under min livstid i Australien var det vanligt att ta barn av mestadels blandat aboriginalt rasarv från sina mammor och anta dem i det vita samhället eller ens lämna dem i välfärdshus. Detta gjordes för barnens välfärd, vanligtvis men inte alltid nära födseln. Men det finns berättelser om att barn i fyra år är dolda från välfärden eftersom barnen skulle bli stulna. Stjälande barn hade omfattande social acceptans i Australien. Villkoret där de inhemska människorna bodde var väldigt stackars 8211 ofta landsbygd, ofta ganska lågt utbildade. Och du hör historier om barn i åldern 12 i medelstora landsbygdsstäder som säger att de aldrig har träffat en aborigin och att bli tillsagda att titta i spegeln (eftersom de var aboriginala). Detta var ett folkmordssamhälle. I själva verket hade Australien ett massivt multietniskt invandringsprogram. Det blev bara utsikten över den liberala intelligentsiaen i staden (människor som var fullständigt bortkopplade, jag skulle kunna tillägga) att detta var välfärdsförbättring. Precis som du, Mr Ackman, är jag instinktivt mer än en touch-paternalistisk liberal. Detta gjordes av och stöds av människor som jag. Och vågar jag säga att det är människor som du. Den liberala intelligentsia kom dock till den här uppfattningen utan att någonsin prata med en aboriginal mamma utan att lyssna på sina berättelser utan att verkligen se hur deras politik såg ut på marken. Tidens litteratur visade tydligt att detta var ett interventionsprogram för välfärd. Det var gjort för offren egna bra. Och offren äger gott troddes allmänt av människor som inte gjorde någon forskning. Otroligt välfärdsbyråerna 8211 som borde ha haft en uppfattning om att vad de gjorde var ondskan 8211 var starka anhängare. Men deras löner blev betalda av ett ond program och deras syn på moral lined upp med sin fackbok. Även då hade det varit svårt att beskriva dem som onda människor när de gjorde det. De var oroade för vänster i centrum men interventionistiska liberaler. Som jag. Som du. Med vårt moderna öga på detta var kyrkogrupperna, roterande klubbar, välfärdsbyråer och regeringen allt djupt rasistiska. De skilde barn från sina mammor mot sina mammors önskemål och lyssnade inte på att värdera sina berättelser eftersom de skilde sig från dem, hade olika färgskinn och ibland pratade på ett annat språk eller brutit engelska. Jag har 8211 när alla historiska förfrågningar om denna övning 8211 ägde rum läsa litteraturen och undrade om 8211 läste det då 8211 om jag skulle ha sett programmet för vad det var. Ren ondska. Jag har kommit till slutsatsen som jag inte skulle ha. Det finns ett underliggande missförstånd om vad som är annorlunda i oss alla. Jag skulle också ha varit en ond person genom mitt implicita stöd för ondskan. Men jag bestämde mig för att alltid lyssna på de berättelser som folk berättade för mig även när det förolämpade min känsla av anständighet. Låt mig berätta om en Herbalife-klubb i Bronx. Detta hade riktiga kunder 8211 ungefär femtio per dag vilket är ganska standard 8211 som kom och köpte sina skakningar och satt och chattade. Det var som många andra Herbalife-klubbar som jag har besökt. Det fanns ett galler på väggen med namnen på de vanliga deltagarna och guldstjärnorna mot deras namn för när de förlorade den nödvändiga vikten. Du kan göra beräkningen och utarbeta den man och hustru som sprang denna klubb tjänade marginellt mindre än minimilön för den tid de var där. De hade inte mycket av en downline. Några av sina kunder köpte skakningar hemma för personligt bruk 8211 och de fick lite inkomst från dem. Men för folk som var blygsamma företagande var det nästan ledsen 8211 störde det verkligen min känsla av vad som är rätt inkomstfördelning för att se dem jobba så hårt för så lite. Först för mig var det lite som fattigdoms turism 8211 vilken typ av fattigdoms turism du ser när du besöker små städer öster om Battambang (Kambodja) eller för den delen Arakun (en något dysfunktionell aboriginal stad i norra Australien. Men precis som jag skulle ha blivit lurad av ett välfärdsprogram i den inhemska staden gjorde jag en punkt att lyssna på den kvinna som sprang butiken. Och vad jag hörde överraskade mig. En man och hustru hade kört denna klubb i ungefär fjorton månader 8211 och ja 8211 de arbetade ut per timme, de gjorde lite mindre än minimilön. De öppnade klubben som ett par på morgonen och han tog barnen till skolan och gick till sitt minsta lönearbete. Hon sprang klubben, hennes vänner kom fram. Viktigast efter skolan släppte hennes vänner sina barn tillsammans med sina egna och gick till sina minimilöner. Det var en hög med leksaker på baksidan och platsen såg ut som en creche. Barnen spelade bra 8211 och ja 8211 en av hennes custome rs 8211 med full kännedom om de finansiella omständigheterna skulle börja ett liknande företag några kilometer bort. När jag frågade henne om det här var en pyramid och skulle stängas av regeringen var hon fientlig. Hon visste om dig Mr Ackman men hennes attityd var att du ville ta bort sina barn bort från henne. Jag kunde inte låta bli slagen av parallellerna. Detta är inte en pyramid. Det finns gott om riktig försäljning till riktiga människor. Det är synligt. Det är en eländig affär men det är ett företag där människor har integrerat sina liv och deras familjer. Om det var Australien skulle jag inte tveka att ringa otillräckligheten för att lyssna på berättelserna om de fattiga människorna i den olika rasen vad jag kallade det då: rasism. I USA är det förmodligen inte det. Amerikanska attityder till Hispanics är långt mindre rasistiska än australiensiska attityder till vår ursprungsbefolkning. I USA är det bara moneyclass och separationen av 1 procent från massorna. Det är helt möjligt att vara från Manhattan och Hamptons och helt saknar empati för personer vars inkomst är nära minimilön. När jag lyssnade på personer i Herbalife-klubbar hörde jag en historia helt annorlunda än den berättelse du berättade i dina presentationer. Det är en historia om människor som har integrerat denna verksamhet i sitt liv. Om personer som har hittat samhälle. Och om människor som har kontrollerat sin diabetes. Det är en historia du inte presenterar. Och inte höra det eller presentera det speglar dåligt på dig. Dela det här: I8217ve ramlade om det här förut, men idag var det speciellt roligt. Tack vare medaljongköpta taxichaufförer som stoppade för sina croissanter på franska motorvägar såg Paris och it8217 förorter 300 kilometer trafikstockningar. Detta är what8217s känt på franska som en vrai bordel. På klassiskt franskt sätt slog strikare Paris i stånd, och kvällsnyheterna tog bilder av koffeinhaltiga taxichaufförer och försökte blockera även scootrar och motorcyklar från att passera sina bilar. (Cue la marseillaise8230) Enligt The Independent. Uber i Storbritannien såg en ökad efterfrågan på 850 i dag. Kan du chuckle på en blogg Jag skulle gärna veta vad ökningen var i Paris, men det lilla faktum är osannolikt att rapporteras här. Så jag ville skriva en liten anteckning till alla taxichaufförerna som läste min blogg. Kära taxichaufför, jag känner din smärta. Körning i Paris suger. Konkurrensen är orättvist, jobbet är oskyddat, och det är uppenbart att okontrollerad förödelse kommer att bryta ut om exagerade priser aren8217t hålls solidt över marknadsnivåerna. Men kära herre, undrar jag ödmjukt om Uber-ryttare helt enkelt inte har råd med sina tjänster. De tar tåget om Uber var där för dem, inte din taxi, så kanske det är SNCF som skulle bli slående. (Åh ledsen, ja, det var det, men av andra skäl.) Jag älskar att betala 60 euro för att komma till Charles de Gaulle med bil, och då bara 35 för att komma till Gatwick med flyg. I8217 är glad att göra min del8230 Och det är ett nöje att passera 2 timmar på baksidan av din polerade Prius, men jag har ju mer benrum än på EZJet, men I8217m betalar också mer. Lycka till med din styrka, men jag tror att om Uber (och it8217s teknik) kan erbjuda bättre service, till en lägre pris, samtidigt som smogarna i Paris minskas, är dina dagar numrerade. Veuillez agrer, Madame, Monsieur, försäkringsgivaren för de känslor respekterar. Dela det här: Apple gör en hel del saker rätt, speciellt eftersom Mr Jobs rättade fartyget. Ändå är det fortfarande ett ögonblick om att varje år meddelanden från Apple8217s WWDC gör framsidans nyheter runt om i världen. New York Times, CNN, och alla stora mediautsläpp faller över sig själva, som återger huvudnyckeln 8216annonser8217. Förundrar detta bara mig Hej It8217s en kampanj rally8230 Det kan hända att det rör sig om en nerv, jag deltog i de tidiga konferenserna, när Newton släpptes, till exempel, eller NEXT var allt det rädda raseriet. Jag minns tydligt den cirkusliknande atmosfären Apple producerade för sina utvecklare, vi chomped på biten (16 vid tiden) för ett multi-threaded operativsystem. Kanske var NEXT OS äntligen något som skulle fungera bra med Windows, och vi kunde äntligen sälja något. Windows åt Apple8217s lunch, överallt, och som en Apple trogen, såg framtiden alltid bara utom räckhåll. Vid den tiden var vår sekt ett självständigt band av utvecklare, och en liten grupp av passionerade användare. De troende har sedan tagit Tea-Party eller Green Bay Packer-typproportioner tack vare iPhonePadGadgetMac. Crafty, mycket slim. I8217ve kommer inse att vad pressen ska titta på (eller lyssna på), är vad Apple har att säga, men hur Apple väljer att säga det. Som en bra politiker har deras grundläggande strategi funnits i årtionden, de behärskar generering av buzz. Det kan tyckas relativt 8216recent8217, men de har varit perfekta buzz-craft sedan starten av den första Mac. Apple har fastställt WWDC som mål varje år, inte bara för pressen och utvecklarna, utan för varje anställd hos Apple. Å ena sidan kan jag tänka på en mer manipulativ användning av rök och speglar, men å andra sidan, föreställa mig hur detta måste fokusera uppmärksamhet från Apples insida. Alla arbetar alltid för DENNA konferensen, varje enskild medarbetare arbetar för att bidra till framgången för denna konferens. Kan du tänka på ett annat företag som har sådant fokus jag kan8217t. Dela detta: Skriv in ditt lösenord för att visa kommentarer. Dela detta: Jag hade precis min första Airbnb-upplevelse, jag var en jungfru Airbnb8217er. Inte längre. I8217m en fläkt. Deras teknik är utmärkt, deras täckning i ett skeptiskt Europa överraskade mig. Uber imponerar på mig, Airbnb imponerar på mig. Dessa företag är bara tekniskt darlings, och de verkar inte vara bara 8216fads8217. De drar undan tiår gamla monopol runt om i världen. Och med fördel, hur kan du inte så? Växten här i Europa verkar över natten. Men where8217s är min Starbucks som efter 10 (kanske 15) år i Frankrike fortfarande isn8217t i Lille 8211 den 4: e största staden. Jag blev förvånad över att inte snubbla på några, och så var dessa fans på Facebook 8230 Den gamla kontinenten tar sin ljuva tid, men I8217 är lycklig att se framgångar av privata företag som dessa. Airbnb är privat och värderas till cirka 10 miljarder kronor. (De grundades 20088230) Lille har fler restauranger än invånare, den bästa öl i Frankrike, inga hundutslag på trottoaren (pariserna lämnar shooshoo a la maison), ett oändligt utbud av imponerande arkitektur och hyrbilar finns för ca 2 a dag. Detta var utsikten från vår Airbnb, en egendom ägd av ett ungt par, förmodligen ärvt. Dela detta: Brandnetcykeln för Trading Hedge Fund Pissing Matches De flesta av er känner till det här diagrammet som beskriver handelns psykologi, det talar för sig själv och talar en universell sanning för varje ny näringsidkare. Media darlings följer olika cykler: Herbalife handelspsykologi, till exempel8230 Dela detta: Med våren kommer vårrengöring. Jag närmade mig mitt garage igår och tänkte på sin tid för att skapa plats för cyklar och trädgårdsredskap som har varit gömda hela vinteren. Garaget är platsen där tiden fördärvas, too8211ours är fyllda lådor kläder som barnen har odlat, halvt tomma färgburkar, projekt för alltid i väntan, plus alla andra saker som ackumuleras över en vinter som används inomhus. En del av problemet är att nu, åtminstone här i Frankrike, när du går in i en livsmedelsbutik tar du din egen väska eller köper en av deras 8211 för att komma tillbaka nästa gång. Det är naturligtvis inte ett problem självklart, men det är uppenbart att miljön är bra för miljön, men om halva tiden du glömmer att återvända med en väska, samlar du dussintals och i mitt fall miljontals väskor. Vad de flesta gör, inklusive mig, är saker en väska i den andra (om och om igen) och kasta den i garaget 8211 så du har en när du behöver en. Jag har miljoner, och inte bara livsmedelsbutikpåsar, jag har påsar från Ikea och mjukade påsar från alla butiker i Paris. Du vet aldrig när jag kan behöva one8230 Mitt garage började se ut som Stilla havet soptipp. Det var en personlig utmaning att kasta ut en väldigt solid färgstark Disney-butikspåse med ljusblå tygkabel, och jag har hållit det omedvetet sedan min dotter var 5, nu är hon nu. Vi köpte en 8216Ariel8217 figur. Jag kommer ihåg hennes eufori och hur trångt Disney Store var på Champs Elysees. Vi hade utvecklat en vana att ta en promenad längs Champs på lördag morgon när vädret var trevligt. Ariel var oemotståndlig. Väskor har en historia och trots att de bara har påsar, försöker desperat att behålla värdet. De vill inte kasseras. Om jag nämna till min dotter att jag slängte ut en Abercrombie och Fitch väska, som nu innehåller Disney Store-väskan (som innehåller andra) riskerar jag en ungas flickas vrede. Så gömde jag dem 8211 längst ner i soptunnan. Au revoir, väskor. Du höll mycket tom, det visar sig. Det här är en finansblogg, rätt Sorry8230 Det finns några möjligheter I8217ve har aldrig sett en analys av väskekvalitet vs. marknadspris, there8217s är sannolikt en korrelation. Den andra är att städning av ett garage rensar ut huvudet, och jag rekommenderar det till alla som försöker handla dagligen. Dela det här: It8217s gång igen för att förnya vårt intresse för denna icke-historia. Herbalife (HLF) mot världen. Nu när den korta pressningen är över och Bill Ackman8217s aktieinvesteringar har omvandlats till en derivatinvestering, kan han hantera sina förluster som 8220kostnaden för att göra affärer8221 mot Carl Icahn. De har båda förmodligen inget bättre att göra. Det skulle vara mer produktiva kapitalanvändningar. Jag vet några8230 Allvarligt Som you8217ve hörde antagligen FTC lanserar en civil sond i Herbalife8217s praxis. Även om resultaten av den sonden kan ta ett år eller två, förväntas förväntningarna redan (Bloomberg). Undersökningen kommer sannolikt att sluta med Herbalife intakt samtidigt som man betalar en godtagbar böter och överensstämmer med strängare kontroller på sin multilevel marknadsstruktur, säger Robert Chapman, grundare av hedgefonden Chapman Capital LLC i Manhattan Beach. Kalifornien. Chapman, som har varit kritisk mot Ackman, äger Herbalife-aktier och hausseffektiva alternativ. Och på andra sidan ön, hade den obligatoriska lobbyen8230 FTC, tillsammans med US Securities and Exchange Commission, blivit frågad av SenatorEdward Markey. en Massachusetts Democrat, att titta på Herbalifes affärspraxis. En förespråksgrupp som heter League of United Latin American Citizens har också träffat FTC: s ordförande Edith Ramirez för att beskriva påstådda missbruk av företaget. Ramirez berättade för Markey i ett brev förra månaden att hans oro övervägdes noga. New York Times rapporterade denna vecka att Ackman hade donerat 10 000 till förespråkargruppen och anställt en tidigare aide till Markey som en del av sin kamp mot Herbalife. I8217d satsning 10.000 ritar bara ytan. Detta fick mig att tänka på argumentets ironi. Förbundet för amerikanska latinamerikanska medborgare utmanar Herbalife eftersom det spanska samhället är orättvist riktat mot Herbalife, ett pyramidprogram som bjuder på det lokala arbetande samhället. Skam, men du skulle hitta samma beteende hos Anheuser-Busch InBev. Hypocracy åt sidan. I sina egna ord (här), The League of United Latin American Citizens, den nationen största och äldsta latinamerikanska medborgerliga rättighetsorganisationen, välkomnade de nyheter som Federal Trade Commission (FTC) har öppnat en formell utredning av Herbalifes affärsmodell. LULAC har hävdat att företaget har bedrat hundratusentals egna distributörer genom att lova en lukrativ affärsmöjlighet när den stora majoriteten drabbas av ekonomisk förlust. Nu är min förvirring här8217 en finansiell val i en miljard dollar pissad match och betalar en lobbyist för att övertyga FTC som HLF ber på den lilla killen 8211 som är olaglig 8211, medan själva beteendet av att betala denna lobbyist för att flytta FTC, ber på ME 8211 som på ingen sätt är olaglig. I8217m inte spansktalande och jag don8217t köper eller distribuerar Herbalife, men jag köper aktier, terminer och derivat. Jag vill tro att finansiella produkter, tjäna ett värdefullt syfte, och spekulera gropar min förmåga att mäta möjligheten mot handlare på fonder som Pershing Square eller Chapman Capital. I8217m håller klart på ett naivt begrepp. Good Trading Dela detta: Investeringar i Frankrike föll 77 förra året enligt UN8217s rapport om Global Investment Trends (här) till 5,7 miljarder. Det är den rapport som sparkade saker, eftersom det har varit nedförsbacke. Figaro plockade upp det med: Les investisseurs trangers dlaissent la France och försök att göra en katastrof dålig sak ser normalt ut, genom att säga att data är flyktiga och diagrammen ser mer ut som toppar och dalar. Ok men8230 Som stöd hänvisar de till ett föråldrat dokument från Banque de France. Konstig. FDI-inflödet för de 20 bästa ekonomierna finns här, hitta France8230 Och när Zerohedge fick tag i det (här), kan du räkna med ett intressant perspektiv. Utländska investeringar i Frankrike kraschar 77 år 2013 (mest på rekord) till 26 års låga och de gör ett bra jobb med charts8230 Jag kunde inte tänka på att Google8217s försäljning (och förlust) av Motorola till Lenovo överträffar ett helt år med utländska direktinvesteringar i Frankrike . Ha en bra helg. Dela det här: Jag uppskattar och respekterar ärlighet, förtvivlar blatanta lögner, finner bedrägerier störande, men lite som verklighetstv - för det mesta eftersom jag aldrig har påverkats personligen (om du inte inkluderar råvaruprisfixering, Libor osv.) Men det är bedrägerier som kollektiv populär fantasi motivera, och en historia för en annan gång. Bronte Capital8217s bloggpost När hedgen inte fungerar, fick min uppmärksamhet denna morgon. Jag gillar att se hedgefondscheferna på sina svärd en gång i taget, inte för att I8217m blir mer fransk, men för att det är en uppriktig, ärlig sanning om spekulation. Vad din modell har definierat för att säkra exponering (kort eller lång), volatilitet, hävstångseffekt eller kapital, den svåra sanningen är att din modell aldrig alltid respekterar dina förutsägelser. Justeringar är en del av spelet, kanske den svåraste delen. Lycka, tiden kommer att berätta, men marknaden kan berätta för oss att det är dags för en justering efter QE. It8217s ett bra inlägg och mina läsare borde ta en titt. Roberta Flack: En av de främsta egenskaperna hos en bra prestation är ärlighet. Dela det här: Välkommen till framtiden, igen. Kanske it8217s serendipity, saker tycks komma samman för teknisk innovation dessa dagar. Kanske vi upplever löftet. Överallt du ser, bokstavligen sätts effektivitet in i våra dagliga liv. Vår dator och internet i våra fickor, i våra bilar och på The Gap. För de av oss som levde genom husdjur, boo, flooz, Napster och play by-play-förseningen av dessa astronomiskt högt värderade företag på fuckedcompany har den pågående optimismen kring Twitter, Facebook, Bitcoin, Snapchat och en myriad av andra tagit mig lite överraskad. Vid den tidpunkten (och för mig personligen) var det tsunamin av nyansatta marknadsföringskandidater som kom ned på NYC som signalerade början på slutet. Festen fyllde upp med den oinvigade. Tid för utbetalning. Adjö. Frankrike Ok, varför inte. För de som betalade ut kontanterna var det startresultatet som aldrig kom till festen. Tiden att be om ursäkt till våra investerare och fortsätta. Denna veckan Economist har en bra bit i hela startmiljön. Det handlar om finansiering, ledningsstilar, även tekniken, som har utvecklats till något som är relaterat till en teoretisk plug-and-play, eller start-ups i en låda. Den här tiden kan vara annorlunda de säger, eftersom verktygen är tillgängliga för att skapa vår skrämmaste idé för nästan ingenting. Utlösningscykeln har förvandlats till över natten 8211 ingenting lämnar någonsin beta. Faktum är att kostnaden för att flytta en idé till en fluga som Snapchat äger rum i den verkliga världen. Den verkliga världen är bara Google eller en webbplats, it8217s din telefon, din bil, ditt hem, din underhållning och även din valuta. Andreesen8217s upp-ed bit i New York Times, skrikande Bitcoin är framtiden, påminner mig om spänningen kring mobil 1999. Ja mobil. Folk glömmer att mobilen också var allt raseri för 15 år sedan, mycket smarta investerare med vision och insikt förlorade miljoner. De var tvungna att vänta på iPhone och Apple8217s appbutik för att sparka på saker. Mobilt löfte har äntligen kommit, öppen källkodsprogram sparar miljontals dollar i utvecklingskostnader och today8217s web 2.0 geeks är alla entusiastiska kring Bitcoin. Och Marc Andreesen handlar förmodligen om virtuella valutor, men hur är hans tidpunkt Bitcoin spelar i en keynesisk sandlåda full av politiker, centralbanker och federala regeringar. Napster pissade av AampM-musik och förlorade. Med Napster kan du peka fingret på tre människor, Shawn Fanning. John Fanning och Sean Parker. Det är bara konsumenten som tar med domstolen med Bitcoin, och i det fallet, som kommer att betala lobbyisterna Slutligen är slutanvändaren det enda möjliga målet som grundare Ross Ulbricht kan intyga. Den verkliga frågan för Bitcoin-troende är: Kommer politiker och federala regeringar att behandla Bitcoin som finansiell terrorism och vem som kommer till festen Uppdatering: Jag snubblat precis på Jamie Dimon8217s kommentar att Bitcoin är en hemsk affär av value8230 (här) Dela det här: Bloomberg rapporterade idag (här) en 5 miljoner VIX satsning 8211 40.000 april samtalar med VIX på 15,5 8211 här följer den 6 miljoner spridningen jag såg i november (här). Saker blir intressanta. Den näringsidkare som köpte 40 000 april uppmanar VIX med ett strejkpris på 22 för 1,28 vardera, enligt Trade Alert LLC. Den haussefulla volatilitetsbanan var det största enskilda alternativet att byta händer på amerikanska börser, sa forskningsbolaget. VIX steg 0,8 procent till 15,54 idag. Investerare positionerar sig för ett eventuellt hopp i volatiliteten med aktier som är redo för den största årliga forskningen sedan 2003 efter att Federal Reserve har avstått från att minska månatliga obligationsinköp. Centralbanken kan börja minska sina 85 miljarder månatliga obligationsinköp vid mötet den 17-18 december, enligt 34 ​​procent av de undersökta ekonomerna 6 december av Bloomberg, en ökning från 17 procent i en 8 november-undersökning. Kunderna fortsätter att säkra deras börskursrisk genom att köpa uppåtgående samtal i VIX, Mark Caffray, som mäklare kontrakt på kunderna på Chicago-baserade PTR Inc., säger i en intervju. Det har varit väldigt aggressiva kundköpare av VIX-samtal den 23 mars 24 april och idag 22 april samtal träffar, sa han. Vi förväntar oss inte att denna aktivitet ska dämpas tills ett Fed-beslut om avtagande. En förklaring från ZH som också passar denna handel 8220 alla kommer ihåg sommaren väldigt levande. Det sista man vill är att vara den sista Kool-hjälpdrinkaren vid den centralplanerade parten.8221 Dela det här: Där har vi det. SampP i moderat panikläge på nyheter (förmodligen) att en budgetöverenskommelse är i arbetena. Så bra är dåligt för en annan Fed-fix. It8217 har varit länge sedan vi såg en så smidig rida ner. Jag gillar det här diagrammet, se var vi slutade, överraskning. För de som tittar på Fib-förlängningar har vi lite mer nackdel. (Eller inte8230) Vad var så roligt (och lönsamt) om today8217s handel var misslyckandet att hitta 1800 igen och sedan breakout under 1792. Dessa möjligheter är sällsynta idag, det var en skönhet. VIX skrek högre 10 till 15,42. Detta i sig är inte så extremt, men om slutet av veckan visar några följer vi in ​​för lite volatilitet. Slutligen Den andra möjligheten är att vi ska hitta en räckvidd här 1775 -1805. Det ger också några intressanta möjligheter. Säljer Vol på radarn. Dela detta: Ditt demokonto krediteras med 10 000 USD. Känn dig fri att pröva de olika handelsfunktionerna, inklusive vårt Margin Trading-erbjudande med hävstång upp till 25X. Med marginaler kan du maximera vinsten. Med ovanstående genererade e-postmeddelanden kan du komma åt ditt demokonto om du behöver använda olika webbläsare eller enheter. Du kan också ändra den till din egen e-postadress för att bättre komma ihåg. Världens mest avancerade Bitcoin Trading Platform. Och börja säkert byta Bitcoin mot JPY, USD och andra valutor. Världens mest avancerade Bitcoin Trading Platform. Och starta säkert handel Bitcoin vs JPY, USD och andra valutor. Kevin O8217Leary avslöjar Easy Cash Loophole (Avsluta ditt jobb inom 30 dagar) Kevin O8217Leary Binär Options är Nästa Craze Canadas största aktiemarknadsregulator varnar för att konservativ partiledare Kevin OLearys likhet används felaktigt för att locka investerare i att få rika system med binära options trading plattformar. OSC-personal har kommunicerat med representanter för Kevin OLeary och bekräftat att han inte har godkänt användningen av hans bild i reklam eller nyhetsartiklar som inbegriper binära alternativ och att han inte marknadsför eller på annat sätt associeras med någon programvara eller plattformar för binär alternativhandel, Ontario Securities Commission sade i en varning till investerare måndag. Kevin OLear Binär Options Cash Loophole En webbplats, vars länk tillhandahölls av OSC, innehöll en stor, lite out-of-focus bild av vad som tycktes vara OLeary tillsammans med ett citat om att ta risker för att tjäna pengar. En annan har en rubrik, bredvid en liknande likhet, som lyder: Heres How Kevin OLeary Made Millions och Hur Någon Kan Kopiera Hans Framgång OLeary, en affärsman som kanske är mest känd för sin tv-verksamhet och underhållning visar bland annat CBCs Dragons Den och Shark Tank på US-nätverket ABC, meddelade officiellt sin körning för ledning av den federala konservativa partiets tjänsteman i månaden. Varken OLeary eller hans kommunikationsrepresentant var omedelbart tillgänglig för kommentarer. Värdepappersregulatorer har brutit ner på en spridning av webbplatser som främjar offshore-binära options trading plattformar till kanadensiska investerare. I mars sade de kanadensiska värdepappersförvaltarna att regleringsmyndigheterna hade allvarliga oro över tillväxten i antalet kampanjer eftersom ingen verksamhet för närvarande är registrerad eller auktoriserad att marknadsföra eller sälja binära alternativ i Kanada. Separat, i oktober utfärdade British Columbia Securities Commission en varning om Millionaires Blueprint binär options trading programvara. Millionaires Blueprint är inte registrerat för handel eller rådgivning om värdepapper eller valutakontrakt i B. C., regulatorn sa i ett uttalande den 28 oktober. Vi uppmanar B. C. invånare att vara försiktig när de handlar med företag som inte är registrerade för handel eller rådgivning i B. C. Webbplatslänken tillhandahållen av BCSC i uttalandet var aktiv på måndag. En av de webblänkar som tillhandahålls av OSC innehöll millionairesbluprint som en del av adressen, men det gick inte att öppna några webbsidor. Enligt tillsynsmyndigheterna är ett binärt alternativ en typ av alternativ vars utbetalning beror på huruvida underliggande lager, råvara eller annan tillgång ökar eller minskar i värde. Optionerna anses vara värdepapper och de som handlar i dem måste därför vara registrerade hos kanadensiska tillsynsmyndigheter. Dela detta:

No comments:

Post a Comment