Tuesday 12 December 2017

Basic alternativ handels youtube


Vad Heck är Alternativ greker Alternativ greeks xa0were den största smärtan i min rumpa när jag först upptäckte alternativ handel. Att lära sig att handla aktieoptioner är svårt nog, och när folk börjar kasta ut termer som Delta, Gamma, Theta, Vega och Rho i ditt ansikte blir det ännu svårare. För alternativ handel nybörjare, en klar förståelse av hur alternativ greker arbete kan vara mycket missbrukande. Jag försöker att förenkla koncepten så att du åtminstone kan få en grundläggande förståelse. Trots vad andra kan säga, kan du fortfarande tjäna pengar på aktieoptioner, även om du inte förstår grekerna helt. Jag vet att jag gjorde det. När du blir mer erfaren, kan du få en djupare förståelse om du väljer det. Definiera alternativ greker. Grekerna är parametrar i formeln som används för att skapa optionspremier (priset på aktieoptionen). Delta, Gamma, Theta, Vega och Rho är de fem termer som utgör grekerna. Samtliga fem villkor är kopplade till ett teckningsoptionspris eller premie. Det är de 5 som om scenarier så att säga. Till exempel: Vad händer om aktien går upp i värde med 3, hur mycket kommer priset på mitt aktieoption förändras (Delta) Innan jag går vidare, låt mig definiera koncepten för dig. Oroa dig inte för att vara ett proffs i grekerna. Läs bara för en grundläggande förståelse. Alternativ Delta xa0 är en mätning av hur mycket ett optionspris kommer att förändras om det underliggande lagret rör sig upp eller ner 1,00. Till exempel: Ett delta på 50 (köpoption) innebär att aktiekurspriset ökas med 0,50 för varje 1 flytt i aktiekursen, antingen uppdatering. Så om jag köpte ett aktieoption på 2,50 och det underliggande aktiet ökar i pris med 1 så skulle mitt aktieoption stiga i värde till 3,00. Alternativ Gamma xa0measures hur mycket Delta kommer att öka för varje dollar som aktierna flyttar. Till exempel är Gamma 1,2 och Delta är 50, vilket betyder att om aktien går upp i värde med 1 Delta kommer att öka från 50 till 51,2. Alternativ Theta xa0lets du vet hur snabbt ditt aktieoption kommer att förlora värde som dagarna går förbi (det närmar sig utgången). En Theta av .05 innebär att tidsvärdekomponenten i alternativet förlorar 0,05 varje dag som passerar. Prisfallet sänks när alternativet närmar sig utgången. Alternativ Vega xa0lets du vet hur mycket teckningsoptionspriset kommer att förändras då volatiliteten hos det underliggande lagret ändras. Alternativ Rho xa0 är en uppskattning av hur mycket börskurspriset ändras när räntorna ändras. Rho används inte så ofta som andra 4, eftersom räntorna inte förändras mycket ofta. Så väsentligen mäter grekerna hur 4 olika faktorer (förändring i aktiekurs, xa0interest rate, volatilitet, tid) kommer att påverka priset på ditt aktieoption. Att höra och försöka förstå termer som Delta, Gamma, Theta, Vega och Rho kan vara förvirrande och låta dig ofta få intrycket att alternativhandel är alltför svårt att lära. Jag hoppas jag har hjälpt till att lindra lite av den frustrationen. Se även videon nedan för mer information. Du kommer att lära dig om ett alternativ delta, gamma, theta, vega och Rho. Ja, det är hårdkärniga geeky saker ha ha Produkter skapade av Trader Travis Alternativ Handel Lätt Enkelt Kurs Gratis Lärande Kurs Lärande Moduler Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast för pedagogiska ändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501Många människor gillar att handla indexen för sin skattebefriade status när de handlar alternativ. Index som SPX och RUT får 6040 skattefordran status. Det finns också många handlare som gillar att handla aktier. När du börjar leta efter ett lager för handel med alternativstrategier, måste du leta efter ett lager som är relativt fredligt, kanske i en trend eller kanske efter vinstutgåvan. Aktien behöver ha god likviditet. Bästa likviditetsnummer Vad är ett bra likviditetsnummer Jag gillar att använda en tumregel, att för varje strejk som I8217m kommer att använda i min options tradingstrategi, är det 20 till 40 gånger storleken på mitt lägsta minimum i öppen intresse för det strejk. Ju mer öppet intresse du har i en strejk, desto bättre blir din fyllning, eftersom det finns fler som köper och säljer på den nivån. Var försiktig så att du inte undviker bestånd som snart får mediauppmärksamhet, till exempel ett stort produktmeddelande, företagsövertagningserbjudanden eller resultatrapporter. Spekulativa Alternativ Strategier Det är naturligtvis du placerar spekulativa alternativ strategier på händelsen. Dessa händelser kan alla orsaka större rörelse i aktiekursen. Ett sista ord av råd var försiktig så att du inte är kort i penga samtal, när en aktie betalar en utdelning. Det kommer ofta att vara en händelse som får dig att träna tidigt och du kommer att vara tvungen att betala utdelningen. Aktier för Options Trading Några bra aktier för alternativ handel som jag och mina mentorstudenter regelbundet använder inkluderar: GOOG. IBM, AAPL, NFLX och PCLN. för att nämna några. De bästa bestånden att använda kommer att vara billigare, vanligtvis över 100 och många gånger många hundra dollar, eftersom dessa lager genererar större optionspremier på grund av deras storlek. Dessa bestånd kan alla användas för både strategiska och alternativa handelsstrategier. - Mark Fenton, Senior Options Mentor Har du fler frågor eller ämnesidéer Skicka dem här Dela den här inlägget wp-contentuploads201504logosvgfullnamewhite. png 0 0 Mark Fenton wp-contentuploads201504logosvgfullnamewhite. png Mark Fenton 2014-11-11 21:09:21 2016-01 -26 17:55:45 De bästa aktierna för Options Trading Kontakta oss Sheridan Options Mentoring Corporation 558 Revere Ave. Westmont, IL 60559 Kundrecensioner Jag ville bara skicka dig ett kort tack för allt du har gjort för mig med Sheridan Options Mentoring. Jag har haft en riktigt bra 2015 och det hade inte varit möjligt utan att du skapade klasserna och systemet för att lära mig hantverket. Det har tagit mig den bättre delen av 3 år att verkligen räkna ut det och ägna det (långsam elev O)), men jag känner verkligen att jag kan fortsätta handla på detta sätt under resten av mitt liv. Den svåraste delen för mig var att stoppa de dumma misstagen, som jag hoppas hoppas jag hoppas att jag hoppas att handeln, att jag var smartare än marknaden och att hämndshandling försöker få pengarna tillbaka. - Läs mer Ansvarsbegränsning VIKTIG INFORMATION Informationen på denna webbplats är endast avsedd för utbildningsändamål: ingen representation görs att användningen av någon handelsstrategi eller handelsmetodik kommer att generera garanterad vinst. Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Det finns stor risk för förlust i samband med handelsalternativ. Endast riskkapital ska användas för handel. Handelsalternativ är inte lämplig för alla. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i dessa marknader. Läs igenom dokumentet somurlKnowYourRisk innan handelsalternativ. Låt mig förklara valhandeln med enkla villkor som du förstår. Om du är frustrerad med de tekniska och överkomplicerade handlingsprogrammen för onlineoptioner, förstår jag dina frustrationer. Jag hittade aldrig någon att förklara valfrihet i enkla termer så jag slutligen pieced samman min egen definition och det är vad jag delar med dig idag. I denna lektion kommer jag att förklara optionshandel så att du kan se varför vissa människor konsekvent fördubblar sina pengar och andra inte. Detta är lektion 1 i modul 1 (innehållsförteckningen och videolektionerna ligger längst ner i varje lektion i kursen). Du lär dig vad jag brukade slå 600 till ungefär 3000 på några dagar. Du får se hur du kan få en stor vinst även om aktieverket rör sig endast 1 i pris. Och när du har avslutat den här modulen kommer du att ha en fullständig förståelse för hur man tjänar pengar med alternativhandel. Förklara Options Trading - Konceptet att köpa och sälja kontrakt till en vinst I samband med denna lektion kommer jag bara att hänvisa till börsoptioner, även om alternativ kan handlas på andra värdepapper som råvaror. Ett aktieoption är inte en fysisk sak som att äga aktier i ett företag. Istället är det ett avtal mellan två parter. När du äger aktier (eller aktier) äger du faktiskt en del av företaget. När företagets värde går upp så priset på dina aktier och då har du möjlighet att sälja dina aktier till ett högre pris. Ett aktieoption är emellertid ett avtal eller ett kontrakt där en part går med på att leverera något (aktier) till en annan part inom en viss tidsperiod och till ett visst pris. Så handelsoptioner är i huvudsak handel med köp och försäljningskontrakt (optionsoptioner). Fastighetsinvesterare köper och säljer bostäder Lagerhandlare köper och säljer aktier i aktieoptioner Köphandlare köper och säljer kontrakt Kontrakt: ett avtal mellan två eller flera parter. Det är inte annorlunda än det kontrakt du skriver om att köpa ett hus eller ett kontrakt du har med en advokat eller musiker. Det är bara ett kontrakt. Hur alternativ handlare gör sina pengar är samma sätt som aktiehandlare gör sina pengar. Aktiehandlare gör sina pengar när tillgången de köpte (aktier) går upp i pris. När det händer säljer de sina aktier till vinst. Optionshandlare gör sina pengar när tillgången de köpte (optionsavtal) går upp i pris. De säljer sedan sitt kontrakt till ett högre pris än vad de betalade. OBS! Jag hänvisar bara till köpoptionen av options trading. Det finns ett sätt att tjäna pengar genom att rent sälja aktieoptioner, men denna handledning täcker bara köpoptioner. Om saker är fortfarande fuzzy inga bekymmer, förklara jag alternativ handel lite mer. Nästa lektion (handelsoptioner) kommer att ge dig exempel på hur du gör pengar för att köpa och sälja kontrakt. Det hjälper dig att få en bättre förståelse för hur avtal kan handlas för pengar. Produkter som skapats av Trader Travis Options Trading Made Simple Course Gratis alternativ Kursundervisningsmoduler Alla aktieoptionshandel och teknisk analysinformation på denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål. Även om det antas vara korrekt, bör det inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslutsfattande. Copyright 2009 - Present. Options Trading Group, Inc. Alla rättigheter förbehållna. Alternativen är inte lämpliga för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och betydande förluster. Vänligen läs egenskaper och risker för standardiserade alternativ innan du investerar i alternativ. 613 Bryden Ave. Svit C 157, Lewiston ID 83501

No comments:

Post a Comment